Helgit!

En händelserik helg har passerat ännu en gång! Fredagen hölls hemma hos min barndomsvän Hanna, där hon och Kajsa skulle firas ut ur landet och hela vägen till London där dom ska spendera sin närmaste tid. Kommer sakna er. Vi kommer och hälsar på! Igår besökte jag saltgrottan med Rikards mamma, anna, mikaela och Helena. Riktigt mysigt och vi avslutade på vitaelefantrn. Efter det åkte jag hem och så kom anna&anna, och kollade på tv med mig, mys! Blev ett långt inlägg, men helgen kändes kort!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Några dagar efter, men jätteroligt att du kom Linn. Kommer sakna dig också, kom hit när du vill:D

2012-02-11 @ 01:15:34
URL: http://kajsanordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0