My hero

Gårdagen:
Först skola till kvart i 3, sen var jag emd ellen när hon tog hål i örat och efter det så gick vi till tammefors där Sofia, Emmy och Sabina var. Drack kaffe och snacka massa skit om allt mellan himmel och jord! Jag och Fia sprang in en snabbis på selma efteråt ihopp om att hitta skor, men icke sa nicke. Så ringde precis min snälla pojkvän så han kom och hämtade mig (Jag slapp cykla hem i det kalla vädret!! ;)) Resten av kvällen spenderades med honom.


 Idag:
tog halv 11 bussen in till stan, solade och så inna  jag mötte upp Anna för ett gym-pass. gick mycket bra och blev en solig promenad hem i vårt vinterland. Nu ska jag bara ta det lugnt och får se vad kvällen bjuder på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0