Superheroes

Fotbollsträningen gick, under förutsättningarna, mycket bra tycker jag. skönt att komma igång lite igen. Ett besök hos "läkarn" imrorgon, sen är jag kanske av med mitt problem? man kan ju alltid hoppas iaf. efter den värmande duschen (börjar bli mycket kallt och mörkt ute nu) så kollade jag på idol och ebställde mig en iPhone4 :D


 - "Körde du på Ankan eller inte?"
- "kanske inte körde på, men jag nuddade den typ..kanske.."
haha vi har roligt tillsammans i alla fall :)


 
hjärtat


Kommentarer
Postat av: jiggan

det var en duva ..;)

2010-09-16 @ 21:51:32
Postat av: Anna Ström

Jiggan, diggar smeknamnet ;)

Tänk en gymnasietid utan er.. det funkar inte så :D

2010-09-16 @ 23:26:49
URL: http://annastroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0