Memory


Fredagen innehöll, svenska lektion, samhällslektion, design och naturkunksap och lunchen åts på MAX med anna, anna, Viktor, Olle och Niclas.
Kvällen bjöd på middag/födelsedagsfirande hemma hos rebecca, god mat & dricka och trevligt sällskap. kvällen slutade hemma hos Rikard där jag somnade som om jag aldrig sovit förut.

Idag har vi bara legat i soffan och kollat på O.C tills mamma kom och hämtade mig vid 6, då duschade jag osv för att sedan bli upphämtad av Hanna för ett besök på Coopen där vi inhandlade diverse onyttigheter ;)  Det vart en skräckfilm att kolla på vid namnet Fredagen den 13:onde. Nu har hon åkt hem och jags ak väl snart gå och lägga mig då jag är riktigt trött!



Stockholm med klassen 2007 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0