Utmanad..

..av emmy och anna's

fem saker du kanske inte vet om mig.. får väl bli 10 då eftersom jag fick två stycken ;)

  • jag har opererat mig 2 gånger
  • under min livstid har jag, friidrottat, dansat, gått i gymnastik och aerobics och spelar fortfarande fotboll :) 
  • blir jag blöt på ena handen måste jag genast blöta ner den andra också
  • jag har bott i 2 olika hus under mitt liv
  • jag gråter ofta till sorgliga/lyckliga filmer
  • när jag var liten blev jag ledsen när jag växte ur mina pyjamasar, för jag ville inte bli stor (A)
  • jag är livrädd för att leva livet ensam
  • när jag var liten tog vi hem en fiskmåsunge som vi döpte till Bertil ;) han dog tyvärr efter någon vecka..
  • jag har spelat in en reklamfilm
  • jag är livrädd för att gå till tandläkaren


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0