Wavin' Flag

här sägs det inte mycket vettigt, och kommer inte göra det nu heller... ;)

summering av veckan som gått:

måndags, gick jag upp tidigt för att cykla ner till stan och köra lite på bilskolan! cyklade sedan hem igen, fixade lite frukost för att sedan ta bidlen ner på stan igen, Rikard skulle fixa pass och vi köpte med oss mat hem. på kvällen träffade jag mina fina vänner, för att snacka skit, kolla på film, och gå till donken (Y)

Tisdagen var första dagen på jobbet, sdagen rullade på och dte gick bra! helt slut när jag kom hem och åkte ut till Rikard efter en dusch och lite mat.

Onsdagen jobb igen! gjode inte så mycket emr den dagen :)

Torsdagen var det jobb mellan 8.00-16.30 och doirekt när jag kom hem åkte jag emd pappa och jobbade, när vi kom hem feter det sprang vi 5;an i gånsta och avslutade med att bada i poolen! efter en tung dag fixade vi massa godsaker och la oss framför tv´n för att kolla fotbollen!

I dag, fredag, kom hem från jobbet för en timme sen och får se vad jag hittar på i kväll :)


Kommentarer
Postat av: emmy

JÄTTEfin bild linn!!!

2010-06-18 @ 19:30:44
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0