Happy ending

Jarrå då var man tillbaka till måndagen efter en superbra helg!

I fredags tog mina underbara vänner STUDENTEN! så det blev att fira dom.
Klockan 7 ringde väckarklockan och då vard et bara att masa sig upp ur sängen, gjorde mig iordning och träffade Anna klockan 10, en mycket stressigt morgon blev det.
Efter våra ärenden på coop cyklade vi upp mot stan för att möta strömen och senare kom alla andra tjejer också. Vi åt kina mat och drack öl på stan tills studenterna började cirkulera på stadens gator ;)

sen var det full fart, rosor skulle delas ut, det skulle tas kort och det var puss&kramkalas. Vid 20 i 4 började jag och Sabina röra oss ner mot tallörtsgatan där vi skulle fira Ellen. Det blev god mat och stora tårtor! Halv 9 åkte jag med Jacob och Ellen till stan och jag gick hem till kajsa där dom andra tjejerna redan var och festen fortsatte! någon gång vid 12? 1? gick vi till joar där det var hur mycket folk som hälst! för mycket alkohol och en mycket rolignatt på joarblå fick avsluta fredagen. Hemma i sängen, efter en promenad, landade vi efter halv 5 tiden, möra som få ;)

Lördagen var en jobbig dag.. kusinerna från stockholm kom klockan halv 11 så då vard et bara att gå upp! ;) vi var här hemma och badade åt tårta och bara vilade tills vi vid halv 6 tiden begav oss till Irsta på 40-års kalas! somande skönt i min säng den kvällen..

Igår, söndag, gjorde jag inte mycket vettigt på dagen, blev lite övningskörning och en promenad med anna till stan. På kvällen blev det grillning och efterätt och 10 i 7 åkte jag och rikard ner för att träffa upp dem andra på Bion, Remember me var filmen som sågs och den var helt okej!

oj vilket långt inlägg det blev.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0