Hold your head up high!

Första skoldagen år 2010 är avklarad! Att vara tillbaka i skolan är inget jag gillar; kyla, schemaproblem, läxor och prov. det enda positiva var att jag fick träffa mina vänner igen! :) och vi hade såklart mycket att prata om ;) Pappa kom och hämtade mig klockan 4 och hemma låg mamma i soffan med opererad hand och eftersom pappa håller på och renoverar hallen så fick jag fixa mat och gå ut med wilbur! Inte visste jag att jag var en sån hejare på att laga mat heller ;D det var t.o.m lite roligt (A) Klockan 6 var det möte på IP iaf och nu sitter jag här och ska röra mig ner till mamma och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: ellen

kocken number one! :D

2010-01-13 @ 09:36:25
URL: http://dennaellen.blogg.se/
Postat av: linn

yes! ingen trodde väl att jag hade en talang inom matlagningen ;) haha

2010-01-13 @ 13:04:38
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0