fysik ;@

Just nu är skolan piss, allt är bara tråkigt och jobbigt! Det hjälper ju inte att man har slutprov i fysik på torsdag, och slutprov innebär att jag ska ha prov på allting vi gjort i fysiken sen 1;an igen!! förstår inte logiken där.. har man blivit godkänd på ett avsnitt så har man väl blivit godkänd på det? *-) lärarna har ju inte alla hästar hemma! Helgen såg iaf ut så som att det var joar med mina tjejer i fredags, fotbollsmatch i lördags och fotbollscup hela söndagen uppstigning 05.30 och hemkomst 18.45 lååång dag med andra ord! När pappa kommer hem ska vi ta oss ut med bilen och övningsköra lite, måste ju ta tag i det där nu! ikväll är det ju paradise hotel igen så då är det bara inta den sköna sängen tända lite ljus och bara vila och kolla på det :)! Trots att jag hade ont i halsen och nästan feber i helgen så var jag ute, spelade en match och en cup vilket resulterar i att halsen är värre och mamma förbjuder mig till att träna den här veckan, buhu :(

tills vidare, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0