Meet me halfway

Jobbigt att gå upp i morse när klockan ringde! Började skoldagen  med Teknikutveckling följt av svenska. Därefter väntade våran 3.5 timmar långa håla så då hade jag passat på att boka in en körlektion, efter den så mötte jag upp annorna på stan och vi gick runt lite där tills det var dags att bege sig tillbaka till skolan för lite eftermiddagsfika och kortspel! :) halv 3 var det äntligen dags för sista lektionen för dagen och precis som alla andra måndagar så är det historia som står på schemat då, alltid lika tråkigt/jobbigt!

Väl hemma så har jag städat på mitt rum, bäddat rent, kollat på familjen annorlunda, tagit en dusch och nu kollar jag på paradise hotel.

snart dags att sova, godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0