fredag

Ett inlägg tillägnat Olof som förövrigt tog sitt körkort igår, bra jobbat!

Skolan idag bestod utav matte, kemi, lunch, kortspel, klassråd, teknik och fredagsfika! fick gå hem redan 5 över halv 2 idag ist för 4! gillas! När jag kom hem började jag stor städa och fixa om lite i mitt rum, nu ska datan stå i mitt rum istället för i mitt tv rum, det blir nog bra :)

Igår var det skola såklart och där fördrev vi tiden med matte, TMS, svenska och idrott där vi körde lite olika varianter av innebandy! mitt lag var ju grymma såklart! Linkan by her self, även titeln lagkapten, gjorde ju såklart ett par mål ;) måste dock erkänna att jag och viktor W sög på "par innebandy" vilket innebar att man var två personer på en klubba, och ja vad ska jag säga.. det var kaos!!! kunde lika gärna slutat på sjukhus med brutna ben och utslagna tänder.

Denna kväll blev inte riktigt som planerat, men man kan ju inte lyckas jämt?

tills vidare, trevlighelgsupochsvälj!





en vacker sommarkväll @ Olofs place!


Kommentarer
Postat av: Ollzor

Jäla biff!

2010-02-13 @ 09:49:01
Postat av: ellen

jag saknar dig!

2010-02-13 @ 14:53:49
URL: http://dennaellen.blogg.se/
Postat av: Winkvist

Man blir inte så sugen på sommaren då!!!:O

2010-02-13 @ 15:49:24
Postat av: linn

Ollzor; Bara fortsätta jobba till utlandsresan! ;)

Ellen; JAG SAKNAR DIG MED!!

Winkvist; sugnast kanske!

2010-02-13 @ 18:22:09
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0