det blir aldrig som förr..

jag skulle vilja skriva att jag har spenderat hela dagen med någon fin person som jag älskar, men så blev det inte iår.. Fick trösta mig med en liten alla hjärtans dag present iaf! har annars bara tagit det lugnt idag, tränat fotboll, övningskört, vart hos farmor och farfar och på ICA Maxi!

Imorgon är det måndag igen och det är mycket i skolan nu, men snart är det lov!




Jag tänker tillbaks på åren som vart med ett leende på läpparna och längtar tillbaka!

ska man skratta eller gråta åt bilderna? men bjuder på dom, för dom väcker fina minnen :') 


Kommentarer
Postat av: ellen

du får komma till ica maxi och hälsa på någon dag när jag är där :D <3

2010-02-15 @ 19:06:11
URL: http://dennaellen.blogg.se/
Postat av: linn

Det ska jag försöka göra! :D vilka tider och dagar är du där? <3

2010-02-15 @ 21:41:56
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0