100218

snart är det lov, snart är det lov, snart är det lov...

Har vart en torsdag som bestått av svenska redovisning (usch!!) kortspelande, lunch, Resebyrån, några minuters TMS, estet showen, bilskola, OS, skidor och sen borde jag pluggat kemi men fattar ändå inget så känns abar som bortkastad tid att ens försöka!

Imorgon är det fredag och när skolan är slut är det LOV men vägen dit känns ganska tuff då det är ett kemi prov som står på schemat imorgon och kemi är verkligen INTE min grej! men när jag går ut från aulan imorgon så ska jag avnjuta en hel veckas lov, känns underbart!
Dock så har jag ett tandläkar besök inbokat imorgon, det känns inte bra :|

får inte glömma att det är annas födelsedag imorgon och det ska vi fira!! ;)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0