Torsdag

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen anna ;)

Veckan har varit stressig och än är det inte slut! Tisdagen bestod av skola 8.45-16.00, då gick jag och strömen till Idrottshuset för att jag skulle byta om, sen var det bara att skynda sig till bilskolan där vi skulle infinna oss klockan 5, när det var slut vid 7 var det bara att bege sig till träningen som började halv 8, kvart över 9 var jag hemma efter en lång dag! ingen ork eller lust till någonting fick mig att ta en lång varm dusch och sen rasa ihop i sängen. Igår var det en kort dag i skolan, när jag kom hem blev det lite TV tittande och soffliggandes, försökte plugga lite fysik, men det gick inge vidare så åkte ut till skolsta med pappa istället. Idag har det vart fysikprov, Gym, TMS och matte, ikväll blir det träning och skriva engelska uppsats. Tjingeling, längtar till helg och lov! :)

avslutar med lite internskämt och en hälsning till min posetiva vän Sofia! ;D

"the first cut is the deepest" ;)
- hänt är hänt, går inte att få ogjort! Ibland kan det kosta en arm!


Fia; du kan ju alltid försöka få mig ur den svarta världen, men fram tills dess så kommer den här bloggen vara mycket mörk ;)

Kommentarer
Postat av: andreas

emogänget -.-

2009-10-22 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0