Söndag kväll..

Ja då var ännu en helg avklarad! har hunnit med massor men ändå ingenting. i fredgas var det mat från vitaelefanten som stog på schemat, stekta nudlar med kyckling och räkor, mums! lite senare på kvällen kollades det på Idol och jag fick även fin besök av min vän Anneli, mycket skratt och många bittra tankar ;) de anneli beskriver på sin blogg (annelilinder.blogg.se) måste jag, till allas stoora besvikelse, tyvärr meddela att vi inte lyckades med våran plan, för sist jag kollade så lever jag fortfarande |-) hur är det med dig anneli? ;)

Denna söndag har det vart fullt upp här hemma hos fam. Gustavsson! det håller på att städas ut ur tvättstugan då den ska renoveras och så har vi tvättat bilarna. nu ska jag med gott samvete, då jag skrev klart svenska-artikeln tidigt i morse, slå mig ner i soffan framför one tree hill! :D

simma lugnt allesammans ;)

    

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag lever fortfarande, sorgligt men sant jag som verkligen försökte avlida ;)

2009-10-20 @ 15:22:31
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0