Lördag

Fredag; först skola från 8.45-16.00 sen gick jag och emmy till coop och köpte lite grejer som vi ska ha till ikväll. När jag kom hem var det bara att duscha och göra sig iordning, för 20 över 6 skulle jag möta emma på coop. Vi köpte lite godis och gick sen till bussen som skulle ta oss till Upssala :) på vägen plockade vi upp viktor, viktor och olof. I uppsala gick vi först till donken satt där en stund, när klockan började närma sig 20 i 9 gick vi mot bion, filmen som sågs var äntligen midsommar en riktigt rolig film tycker jag :D Var väll hemma i enköping strax innan halv 1 och då var man ganska trött och sliten efter en hård vecka!

Men nu är det en ny dag och tror att jag snart ska ta mig ner mot stan för att uträtta lite ärenden och ikväll blir det trevligheter med mina vänner! :D


"Mors lilla olle i affären gick
plockade godis
och hål i tänderna han fick" ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Grym kväll igår! :D skönt att du la upp våran sång också ;) haha

2009-10-10 @ 15:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0