Linn+blogg=sant? ;o

Tänkte dela med mig av mitt mycket sorgliga liv, mina kära klasskamrater älskar mina tankar om livet och dess mening och börjar inte alls att bli rädda för mig?! ;) Förra veckan avslutades mycket dåligt, emn idag är det måndag och nya tag! även denna vecka ser ut att bli lika tråkig som dem andra.. imorgon är det prov i historia och engelska glosor(glosor och glosor skulle nog vilka kalla det för ett mindre prov!) som gäller!! så min kväll ser ut att bli mindre rolig.. men klockan 21.00 är det Svenska Hollywoodfruar, ett måste!!

Har jag sagt det förut så säger jag det igen DÖDA MIG! Tjiing♣  

.


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Nej men Linn du får ju oss alla att må prima ballerina av dina fina tankar! Speciellt när vi kommer in på diskussioner om hur livet är efter döden.........

2009-10-06 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0