idol&baksmällan

Denna fredag har vi haft lite julstämmning i skolan iaf ;) gröt, pepparkakor och julsånger (Y) slutade 20 i 4 då cyklade jag hem satt mig vid datan och lyssna på massa party-musik så nu känner jag mig riktigt taggad till imorgon då tjejerna först kommer hit och sen blir det party party! :D Fredagkvällen har varit lugn, åkte hem till syster vid 7 och vi åkte till maxi och köpte lite godsaker, träffade min kära vän anneli där också ;), sen åkte vi tillbaka till henne och kollade på idol och baksmällan! bra kväll :) passade även på att övningsköra när jag åkte dit och hem, inte så lång tid kvar nu så man måste ju passa på när man ändå ska ut och fara med bilen.

tjingeling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0