En tuff helg..

kan man lugnt säga att det har varit, full fart hela tiden känns det som. igår blev det först lunch på stan med familjen och Ann&jonny, inhandlade även lite "nödvändigheter" :) sen var det bara hem och duscha och göra sig iordning, klockan 6 åkte jag hem till Fia och vi gjorde efterrätt. Så småningom ramlade dom andra tjejerna också in och vi åt och drack gott! :) klockan 8 tog vi bussen till Rikard för att kolla på fotbollen och "festa" lite med dem som var där :) kvällen var mycket trevlig tycker jag!
Denna morgon var dock mindre trevlig.. pappaväckte mig halv 8 för att vi skulle åka iväg och jobba en sväng. nu är jag helt slut! somnade i soffan och nu inväntar jag bara dagens one tree hill avsnitt och privileged och ensam mamma söker såklart (;



Vill utomlands!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0