The show must go on..

Ikväll var ju Erik helt klart bäst på Idol! (Y) men Tove är fortfarande min favorit ;D

Ja då är klcokan strax 10 denna fredag kväll. Slutade 4 i skolan och när jag kom hem ca 10 över 4 satt min syster i hallen och undrade vart alla var, eftersom att jag visste att pappa var i skolsta tog vi bilen och åkte dit! Men nästa precis utanför farmor och farfars hus möter vi papsen som är påväg hem, så vi spenderar lite tid ensamma med farmor istället, åt upp tre förpackningar med jordgubbar (A) pratade lite och sen spelade vi hög musik i bilen och åkte hem. jag åt lite kvälls"mat" och städade lite. Har även hunnit att ta en sväng med bilen för lite övningskörning och har nyss kollat klart på idol. som ni hör har/blir denna fredag en lugn hemmakväll, det behövs efter en hård vecka i skolan! laddar upp för morgon dagen och söndagen som kommer bli bäst! tjingtjonglångkalsong†


sommar♥


Kommentarer
Postat av: ellen

BÄST,var ordet!<3

2009-11-07 @ 10:56:48
URL: http://dennaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0