Reason to cry

Dagen började dåligt, glömde miniräknaren hemma som jag behövde redan på morgonen. Men jag har ju min snälla vän kajsa som vänligen lånade ut sin till mig! skrevs kemi-prov från 8.45-11.30 sen blev det lunch! eftermiddagen innehöll privatekonomi och historia! sen blev det raka vägen till bilskolan och kom hem för 1.5 timme sen. väntar på att desperate housewives ska börja sen blir det sova :)

Imorgon blir det först skola, sen hem till syster och baka pepparkakor! (Y)


Egypten 2009♥


Kommentarer
Postat av: a'

haha, nej linkan, jag såg det dom för ett tag sen men la inte ut klippen förän nu. Klagar du så åker du ner! ;)

2009-11-03 @ 21:03:56
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0