Fredag den 13onde!!!!!!

Halihalå!
här sitter jag och där sitter du ;) (utan mig,tråkigt tråkigt) Dagen har bestått utav en sovmorgon som jag inte drog nytta av, tyvärr. (DET ÄR SÅ MAN STAVAR DET, KOM IHÅG DET *** *******!!) ikväll blir det mys mys med flickorna och viktor är sugen på att vara med... (-.-) Klassen jobbar på flitigt medans strömpan skriver prov (you go girl!) Emma vill skriva till en pojke, men hon vågar inte, trots råd från viktor. Med det så tackar vi för oss och säger hejdå. Eller som emmas kompisars kompis famors halvbrors låtsaskompis göran skulle ha sagt "gulegule" (?) *-)

Dagens; Mockaruta ♥

Med vänliga hälsningar Anna "Enis" Jigler Envall :D

Det är kul i fanna damlag, muntra flickor! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

mockarutan i mitt hjärta! ;D haha

2009-11-13 @ 17:59:44
URL: http://annastroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0