091130

Andreas har klagat på att han tycker jag är lite dålig på att uppdatera så här kommer ett inlägg bara för din skull ;)
Sitter här med min historia bok.. kan det bli tråkigare? Prov imorgon och jag har inte pluggat något eftersom det var fullt upp hela helgen, så måste väll ta tag i det nu, tyvärr!
Ungefär såhär såg iaf min helg ut;
Fredag; Fira Emmy= party med tjejerna!
Lördag; Upp 7!!! för att sälja lite grejer för vårt UF-företg. sedan fest igen, denna gång klassfest! :)
Söndag; Julklappsjakt med farfar, sandra och mimmi, mys! sedan iväg på träning och därefter hem till S&J på advetnsfika :) avslutade kvällen helt slut i soffan. Fick även advetnspresent av mor och far :)

Har lagt upp lite bilder från fredagen (som jag har skrivit "lördag" på såg jag, skyller på en hjärna som är lite ur funktion..) kommer upp lite bilder från lördagen också när jag orkar och har tid! :) 

Imorgon är det 1 december, och det betyder Julkalenderstart ;) (tyvärr så brukar dem inte vara några höjdare på senare år :'/ )


Lars Winnerbäck- dom tomma stegen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0