091105

Igår tog jag gris-sprutan, lite ont i armen idag men inte farligare än så, alla har gjort en så stor grej av att ta ett helt vanligt vaccin.. Bivärkningar (e eller ä? *-)) kan man få av vilket vaccin som hälst! :) Fysik, idrott, TMS och matte är det som gjorts i skolan! När jag kom hem bakade jag muffins och snart blir det lång promenad med hunden sens ka jag duscha och lägga mig i soffan o inte göra någonting mer än att kanske titta på tv! 

Trevligt är det ju också att det nu snöat lite smått i 2 dagar! :D Jag hoppas på en riktigt mysig och ORDENTLIG vinter med snö nu och sen kan det bli sommar igen! :)

Ha en trevlig torsdags kväll, tjao! ♣


Wilbur är lite sugen på körkort, men han fyller ju
bara 5 nu i november så han får nog vänta ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHAHA det där gjorde min dag!

LW SNART!

2009-11-05 @ 23:44:40
Postat av: Linn

haha han är ju som han är ;)

JAAAAAAAAAA!

2009-11-06 @ 12:37:16
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0