2009

Bara för att jag har lika lite liv som anna.. ;)

ÅRET 2009

Hur har året varit för dig? Bra och dåligt.
Bättre än förra året? Hm, nja typ lika.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Finns massor.
Har du flyttat under år nollnio? nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? en hel del. 
Isåfall vilken? kan inte säga en speciell, finns många.
Har du kysst en främling? nej, inte vad jag kan minnas..

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio?
jadu, hur har den vart..
Har du sagt jag älskar dig till någon ? ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? njae, vill jag inte påstå.

SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
nej!
Har någon i din släkt avlidit? nej ♥
Har du slagit någon med knytnäven? absolut inte.
Varit i slagsmål? nej, inte jag heller! 

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
För många saker.
Isåfall vad? skulle bli en hel bok..
Har du skämt ut dig? självklart!
Har du ljugit för en vän? inte ljugit, men kanske inte berättat allt jag vet för att inte såra.
Har du varit ute en hel natt? jadå.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja.

SKOLAN.
Vilken skola går du på?
Westerlundska gymnasiet.
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej.
Hatar du någon på din skola? hata&hata, vi brukar säga "tycker skarpt inte om.." ;)
Har du gjort någott framsteg? Inte som jag kan komma på nu.
Haft alla rätt på ett prov? nära, men inte alla.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
jadå.
Har du förlorat en vän? kan man väll på sätt och vis säga, tyvärr :/



Nyår 07/08 ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

det är du och jag linn, vi utan liv ! ;D haha

2009-12-20 @ 01:33:46
URL: http://annastroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging! Ring mig! ;)

2009-12-22 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0