19 december

Fredagen spenderades i skolan mellan 8.45-16.00. Ganska slapp dag även denna fredag, juldans, matte, muntlig redovisning, teknik och avslutade med att kolla på den älskade filmen baksmällan på engelskan(vet inte hur många gånger jag har sett den nu). Pappa kom och hämtade mig från skolan och vi åkte hem. vid 8 övningskörde jag hem till Andrea där fia också var :) Vi tog på oss så mycket kläder vi bara kunde och begav oss ut i pilotbacken, det var läskigare än vad vi hade räknat med i mörkret och när vi hade hört för mycket ljud från skogen och sätt "människan" som satt i backen en bit upp begav vi oss hemmåt in i värmen. Vi drack varm Oboý
med grädde och tittade på filmen All about Steve riktigt rolig! Den blri ju inte sämre av att snyggingen från baksmällan är med ;) Var ganska trött och somnade sen i min säng, dock sov jag väldigt oroligt inatt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0