1 december!!

Denna tisdag började tidigt, närmare bestämt 07.15 då jag MÅSTE se julkalendern, ingen jul utan julkalendern! (samma besvikelse denna gång som dom senaste åren.. Nog för att jag har blivit äldre men det här är ju löjligt! vart tog Mysteriet på greveholm, pelle svanslös osv vägen? vart är världen påväg?) Men när den slutade så kröp jag ner i sängen igen och sov till halv 10, då jag inte började förns kvart över 10 idag! :) första lektionen var engelska som idag betydde REDOVISNING för mig och Strömen, något vi bådra hatar speciellt på engelska, men det gick ju okej iaf ;) dagen fortsatte emd privatekonomi och hostoria prov! sen hem i med lite mat i magen och sedan övningsköra ner till träningen. Nu är jag nyduschad och ska hitta på något trevligt.. 

Hejsvejs!  

Det är nu 3 veckor till julafton och 4 veckor till min födelsedag, dags att börja skriva ner några grejer på önskelistan kanske!



Bild; 2 januari 2009



Kommentarer
Postat av: fia

haha du är rolig du, som går upp kvart över sju för att se julkalendern din lilla bebis;D

2009-12-01 @ 20:58:03
URL: http://sofiabargard.blogg.se/
Postat av: LinnG

haha ja! ingen jul utan julkalendern (A)

2009-12-01 @ 21:47:56
URL: http://liinngustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0